میزان نور مناسب در طراحی خانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 114
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

طراحی و تفکیک فضای خانه در انواع خانه های ساخته شده سبب ایجاد فضایی با تنوع گوناگون می شود و نحوه بهره گیری از فضا به طور مناسب سبب می شود که بیشتری استفاده از فضای خارجی ساختمان به کار آید و طراحی درست و مهندسی نیز سبب می شود که نور کافی و طراحی مناسب از نظر نورگیر بودن به وجود آید.

یکی از عوامل موثر بر خرید و فروش خانه که برای خریداران خانه اهمیت زیادی دارد میزان نور مناسب در خانه مورد نظر است و این نور باید تا حدی باشد که در هنگام روشن بودن هوا نیازی به بهره گیری از لامپ برای روشن کردن خانه نباشد.

نحوه طراحی مناسب و خوب برای اکثر مشتریان خانه، نور مناسب می باشد و گاهی با استفاده و طراحی درست فضای داخلی ساختمان می توان به این میزان درست از نور دست پیدا کرد.

هر اندازه که بتوان فضای داخلی را به صورتی هماهنگ و مناسب طراحی و دسته بندی کرد در نهایت یک فضای شیک با نور کافی ایجاد می شود و خریدار خانه با رضایت بیشتری آن را انتخاب می نماید.

نحوه معماری و طراحی با سبک های مختلف معماری در خانه های گوناگون به شکلی می باشد که هر فردی با نظر شخصی خود و انتظاری که از فضا دارد اقدام به خرید خانه مورد نظر به صورت انتخابی می نماید.

کلمات کلیدی: معماری خانه، سبک های مختلف معماری، خانه های گوناگون، اقدام به خرید خانه، طراحی مناسب، مشتریان خانه، طراحی فضای داخلی، فضای داخلی ساختمان، خریداران خانه، تفکیک فضای خانه، فضای خارجی ساختمان




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com